Smartbak support

Support nodig? Wij staan dag en nacht voor je klaar. Kijk hieronder voor meer informatie.

Support nodig bij het gebruik van de Smartbak app?

Hoewel wij veel tijd en moeite hebben gestoken in de ontwikkeling van de Smartbak app, beseffen wij ons ook dat er altijd iets beter kan. Als je ergens tegenaan loopt, dan horen wij het ook graag zodat wij dit samen op kunnen lossen.

Als de app de melding geeft dat er iets is misgegaan kan je hieronder de meest voorkomende fouten en oorzaken vinden.

Registreren:

  • als er na het uploaden van jouw rijbewijs een foutmelding komt kan het zijn dat de foto niet duidelijk/scherp was, of dat er volgens het RDW iets aan de hand is. Stuur ons in dat geval een mailtje naar help@smartbak.nl

Unlocken:

  • op zich maakt het unlocken weinig geluid dus als je twijfelt of het is gelukt probeer dan even de aanhanger naar voren te trekken;
  • het kan ook zijn dat je te vroeg bent met ophalen. Je kan vanaf een kwartier voor je starttijd het slot openen;
  • als je niet te vroeg bent kan je bellen met 085-2129144.

Locken:

  • als je niet kunt locken kan het zijn dat je niet op de juiste locatie bent. Je kan de Smartbak alleen op slot doen als hij op dezelfde plek staat als waar je hem hebt opgehaald. Dit is best nauwkeurig dus op een groot parkeerterrein kan het zo maar zijn dat je op de verkeerde plek staat.

Op dit moment zijn wij onder andere bezig met de volgende punten:

  1. Mogelijkheid te bieden om reserveringen te verlengen via de app;
  2. Overeenkomsten en facturen opvragen vanuit de app;
  3. Vereenvoudigde schade check.

Als je punten hebt die hier niet bij staan, laat het ons dan graag weten!

Account Verwijderen

Indien je onverhoopt jouw Smartbak App account wilt verwijderen, stuur dan een mailtje naar support.